Hannah
BECOME LIKE CHILDREN
Yes, children are a blessing from the Lord. I am very thankful for my two wonderful children and my sweet granddaughter, Hannah. Jesus spoke an important word about children in Matthew 18 when the disciples came to Jesus and said, "Who then is greatest in the kingdom of heaven?" Jesus called a child to Himself and set him before them saying, "Truly I say to you, unless you are converted and become like children, you will not enter the kingdom of heaven. Whoever then humbles himself as this child, he is the greatest in the kingdom of heaven. And whoever receives one such child in My name receives Me; but whoever causes one of these little ones who believe in Me to stumble, it would be better for him to have a heavy millstone hung around his neck, and to be drowned in the depth of the sea." THANK YOU, HEAVENLY FATHER, FOR OUR CHILDREN. MAY WE HUMBLY COME LIKE A CHILD TO YOU, BELIEVING YOUR WORD AND TRUSTING YOU IN ALL THINGS.

DEUTSCH
Hannah
WERDET WIE KINDER
Ja, Kinder sind ein Segen vom Herrn. Ich bin sehr dankbar für meine zwei wunderbaren Kinder und meine süße Enkeltochter, Hannah. Jesus sagte in Matthäus 18 etwas wichtiges über Kinder, als die Jünger zu Jesus kamen und sagten: "Wer ist denn der Größte im Reich der Himmel?" Jesus rief ein Kind zu Sich und stellte es vor sie indem er sagte: "Wahrlich, ich sage euch, wenn ihr nicht umkehrt und werdet wie die Kinder, so werdet ihr keinesfalls in das Reich der Himmel hineinkommen. Darum, wenn jemand sich selbst erniedrigen wird wie dieses Kind, der ist der Größte im Reich der Himmel; und wenn jemand ein solches Kind aufnehmen wird in meinem Namen, nimmt er mich auf. Wenn aber jemand einem dieser Kleinen, die an mich glauben, Anlaß zur Sünde gibt , für den wäre es besser, daß ein Mühlstein an seinen Hals gehängt und er in die Tiefe des Meeres versenkt würde." DANKE, HIMMLISCHER VATER, FÜR UNSERE KINDER. MÖGEN WIR DEMÜTIG ZU DIR KOMMEN, WIE EIN KIND, DEIN WORT GLAUBEND UND DIR IN ALLEN DINGEN VERTRAUEND.

No comments: